قلم لمسی یسیدو مدل STOI

۱/۱۱
- برندیسیدو
- دستهبندیلوازم جانبی کالای دیجیتال
- سازگاری با نمایشگرهایلمسی خازنی
- امتیاز۴.۲ از ۵
- پیشنهاد خرید۱۰۰٪
تضمین اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
خرید امن از دیجیکالا
«قلم لمسی یسیدو مدل STOI» از برند یسیدو یکی از کالاهای منتخب فروشگاه آپاداناسول است که با تضمین اصالت و کیفیت عرضه میشود. از مهمترین ویژگیهای این محصول میتوان به سازگاری با نمایشگرهای (لمسی خازنی) اشاره کرد. برای مشاهده توضیحات کامل، نظرات کاربران و ثبت سفارش، روی دکمه «خرید از دیجیکالا» کلیک کنید.

سازگاری با نمایشگرهای: لمسی خازنی
«قلم لمسی یسیدو مدل STOI» از برند یسیدو یکی از کالاهای منتخب فروشگاه آپاداناسول است که با تضمین اصالت و کیفیت عرضه میشود. از مهمترین ویژگیهای این محصول میتوان به سازگاری با نمایشگرهای (لمسی خازنی) اشاره کرد. برای مشاهده توضیحات کامل، نظرات کاربران و ثبت سفارش، روی دکمه «خرید از دیجیکالا» کلیک کنید.
| وزن | 25 گرم |
|---|---|
| سازگاری با نمایشگرهای | لمسی خازنی |
| قابلیت ها | سازگار با تلفن های همراه، تبلت، لپ تاپ های لمسی و سایر لوازم دارای صفحه نمایش لمسی خازنی |
| سایر مشخصات | سازگار با تلفن های همراه، تبلت، لپ تاپ های لمسی و سایر لوازم دارای صفحه نمایش لمسی خازنیبدنه ساخته شده از متریال آلومینیوم مقاوم در برابر فشار و ضربه و سری های از جنس سیلیکوندسته با طول ۱۴۰ میلی متر و بهره مندی از ۲ عدد سری سیلیکونی با قطر ۸ و ۴ میلی مترموفق به کسب استاندارد های سلامت فیزیکی محصول CE، FCC و RoHS |
۴.۲ از ۵
★★★★☆
از ۲۲ خریدار
۱۰۰٪ پیشنهاد خرید
👍 نقاط قوت
- خوش دست
قلم با تمام دستگاه ها سازگار است. با وجود گلس روی صفحه من، فشار دست خفیف نیاز هست ولی هر دو سر آن دقیق و روان است. سبک و خوش دست، با طول ۱۴ سانتیمتر و ضخامت ۴ میلیمتر
نکته طلایی: اولا که با مواد اسیدی مثل سرکه، یا الکل بالای ۷۰ درصد سری قلم رو پاک نکنید چون سطحش رو خرابش میکنه و قلم چسبنده میشه. اگر هم احیانا خراب شد، پیچ سری رو باز کنید، یک لایه نایلون نازک بزارید و پیچ رو ببندید، اینطوری حالت چسبندگی از بین میره و قلم بصورت روان روی صفحه کشیده میشه. من میخواستم قلم چند میلیونی بخرم بخاطر مشکل کیفیت، اما با نصب نایلون مشکلم حل شد و بسیااار روون کار میکنه.
من فعلاً به دستم رسیده کیفیتش مناسبه از دو طرفشم راحت میشه استفاده کرد
قلم خوش دست و با کلاسی هست
خوب بود...
خوش دست
عالی
اول به شدت با صفحه اصطکاک ایجاد میکرد و چسبندگی داشت و نمیشد باهاش هیچی رسم کرد. اما تو کامنتا خوندم یه عزیزی نوشته بود که سری ها رو به شکل پیچی باز کنید و نایلون بکشید روشون، امتحان کردم و بگم که عاااالی شد و انتظارم رو براورده کرد. خدا روشکر دیگه نیاز به خرید قلم گرون قیمت نیست.
خیلی بی کیفیت هست. روز اول خوب کار کرد. بعدا انگار با صفحه گوشی کشتی میگرفت. اصلا روان نیست. واسه خرید توصیه نمیکنم. نسبت به کیفیت خیلی گرونه. منکه راضی نیستم.
سریاش زودی خراب میشه و پیدا هم نمیشه
عالی و خوش دست
شاهکاره واقعا . برند یسیدو همه چیش با کیفیته این نظر رو بعد از چند ماه دارم اصلاح میکنم . متاسفانه سری هاش .سریع ترک میخوره ...
بتوصیه ی دوست گرفتم راضی ام در کل
معمولیه خوبه.دقت عالی نداره
بدرد نمیخوره