صافی سینک ردرز مدل سیلیکون ستاره

۱/۶
- برندمتفرقه
- دستهبندیآشپزخانه
- جنسسیلیکون
- امتیاز۳.۹ از ۵
- پیشنهاد خرید۷۵٪
تضمین اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
خرید امن از دیجیکالا
«صافی سینک ردرز مدل سیلیکون ستاره» از برند متفرقه یکی از کالاهای منتخب فروشگاه آپاداناسول است که با تضمین اصالت و کیفیت عرضه میشود. از مهمترین ویژگیهای این محصول میتوان به جنس (سیلیکون) اشاره کرد. برای مشاهده توضیحات کامل، نظرات کاربران و ثبت سفارش، روی دکمه «خرید از دیجیکالا» کلیک کنید.

جنس: سیلیکون
«صافی سینک ردرز مدل سیلیکون ستاره» از برند متفرقه یکی از کالاهای منتخب فروشگاه آپاداناسول است که با تضمین اصالت و کیفیت عرضه میشود. از مهمترین ویژگیهای این محصول میتوان به جنس (سیلیکون) اشاره کرد. برای مشاهده توضیحات کامل، نظرات کاربران و ثبت سفارش، روی دکمه «خرید از دیجیکالا» کلیک کنید.
| ابعاد | 16x16x1 سانتیمتر |
|---|---|
| وزن | 50 گرم |
| جنس | سیلیکون |
۳.۹ از ۵
★★★★☆
از ۵۰ خریدار
۷۵٪ پیشنهاد خرید
بسیارررررر کار راه اندازه، خوبیش اینه که راحت میتونی برش داری و توی سطل زباله چیزای مونده توی سینکو تخلیه کنی، و اینکه اجازه ورود مستقیم خورده های غذا و … به خروجی سینک نمیده، ولی بهتره رنگ تیره انتخاب کنید، رنگ روشنش،رنگ چای .. به خودش میگیره و دائم باید تمیز بشه ، اینم بگم که زیرش حالت حبابی داره و میچسبه به سینک، کامنتی که میگه نمیچسبه کامنت درستی نیست
جنسش خوبه و خوب نمیزاره مواد اضافی وارد راه آب بشه ولی سفید فکر کنم زود کثیف بشه و رنگ بگبره
اصلا بدرد نمیخوره آب ازش بخوبی عبور نمیکنه و باعث تجمع آب در سینک میشه
خوب بود اب با تاخیر از سوراخ ها رد میشه
یه دونه توشه.سایزشم خوبه.
جنس عالی و کاربردی
سلام، کاربردی هست اما نه برای همه جا برای سینک خوبه
به درد نمیخوره نمیچسبه اصلا واینمیسه سر جاش
غیر کاربردی.جا به جا میشود و نمیچسبد
برای سینک ظرفشویی خریدم.فعلاکه خوبه
khoob boooob
راضيم
اصلا خوب نبود راضی نیستم داخل سینگ نمی چسبه و رو هوا وای می ایسته و سوراخ های صافی طوری هست که خوب آب ازش رد نمیشه
سینک من جوریه که هیچ صافی بهش نخورد اما این خوب بود باعث شد که اشغال وارد لوله نشه راحتم بلند میشه و تمیز میشه
اونجور که باید صافی اشغالهای سینک نیست ووقتی برش میدارم که تمیز کنم کلی اشغال از روش سرمیخوره
خوبه من برای کاربرد دیگه ای بجز صافی استفاده کردم فقط به نسبت کیفیتش خیلی گرونه