شارژر فندکی 75 وات انکر مدل A2738
۱/۶
- برندانکر
- دستهبندیلوازم جانبی کالای دیجیتال
- تعداد درگاه خروجییک عدد
- درگاههای ارتباطیUSB Type-C
- امتیاز۴.۷ از ۵
تضمین اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
خرید امن از دیجیکالا
«شارژر فندکی 75 وات انکر مدل A2738» از برند انکر یکی از کالاهای منتخب فروشگاه آپاداناسول است که با تضمین اصالت و کیفیت عرضه میشود. از مهمترین ویژگیهای این محصول میتوان به تعداد درگاه خروجی (یک عدد)، درگاههای ارتباطی (USB Type-C) اشاره کرد. برای مشاهده توضیحات کامل، نظرات کاربران و ثبت سفارش، روی دکمه «خرید از دیجیکالا» کلیک کنید.

تعداد درگاه خروجی: یک عدددرگاههای ارتباطی: USB Type-C
«شارژر فندکی 75 وات انکر مدل A2738» از برند انکر یکی از کالاهای منتخب فروشگاه آپاداناسول است که با تضمین اصالت و کیفیت عرضه میشود. از مهمترین ویژگیهای این محصول میتوان به تعداد درگاه خروجی (یک عدد)، درگاههای ارتباطی (USB Type-C) اشاره کرد. برای مشاهده توضیحات کامل، نظرات کاربران و ثبت سفارش، روی دکمه «خرید از دیجیکالا» کلیک کنید.
| وزن | 49.9 گرم |
|---|---|
| نوع کابل همراه | USB Type-C |
| نوع شارژر تبلت و موبایل | شارژر فندکی |
| تعداد درگاه خروجی | یک عدد |
| ولتاژ ورودی | 12-24 ولت |
| شدت جریان خروجی | 3.0 آمپر مخصوص تبلت و موبایل |
| درگاههای ارتباطی | USB Type-C |
| توضیحات | مجهز به دو خروجی USB-C / خروجی کابل USB-C متصل با حداکثر توان 45 وات / خروجی درگاه USB-C با توان 30 وات |
۴.۷ از ۵
★★★★★
از ۱۱۶ خریدار
باکیفیت، کاربردی و زیباست لازم نیست سیمش تا آخر بیرون بکشید به ۲۰۷ که جا شارژش تو گودی هست هم می خوره گوشی های شیائومی فقط با شارژر خودشون با حداکثر توان شارژ می شن ولی تبلت سامسونگ با حداکثر توان شارژ کرد
درگاه 45 واتی برای حالت PPS ماکزیمم 30 وات شارژ میکنه و روی مشخصات پشت شارژر اینو نوشته. لذا کسی که گوشی سوپر فست شارژ 2 مثل S 25 Fe داشته باشه، با 30 وات براش شارژ میشه و سوپر فست شارژ 2 نمیشه
عالی و مطمئن. الان 6 ماهه دارم استفاده میکنم سرعت شارژ خیلی بالاست کیفیت خوبی داره و برند انکر که دیگه نیاز به تعریف نداره کابلشم که حالت جمع شو داره خیلی کاربردیه
شارژر خیلی خوبیه و با کابل خودش گوشی من رو اولترا فست شارژ کرد و در کل وسیله بدرد بخوریه برای کسایی که خیلی رانندگی میکنن
سلام، من تا قبل خرید این کالا عاشق انکر و محصولات انکر بودم. ولی انگار انکر هم کاملا توی ایران فیک شده، کیفیت این محصول که هنوز ده روز نیست خریدمش آشغال و هنوز اقساطشو ندادم بشدتت قطع و وصل میشه و ممکنه به گوسی که با هزاران زحمت و سود خریدم صدمه بزنه. دیجکالا هم که اصلا پاسخگو نیست، فوقش میخوان بگنن ببر گارانتی به ما چه!!!😭😡😡😡
من تازه خریدمش تو تجربه اولم خیلی خوشماومد ازش و اینکه گوشیم اس ۲۴ اولتراعه وقتی زدمش شارژ فوق سریع هم ساپورت کرد خلاصه که راضیم
کاملا ضروری برای هر ماشین فضای کمی اشغال میکنه و با داشتن کابل با قابلیت جمع شوند کی خیلی استفاده از شارژر رو راحت میکنه
واقعا فکر نمیکردم انقدر خوب شارژ کنه فقط کابل کشیش یه مقدار بی کیفت هست ممکنه قط بشه بهتره با کابل خودتون شارژ کنید
بسیار با کیفیت ، و آمپراژ بالا برای شارژ ، همین سیم جمع شونده خودش دنیای می ارزه
خیلی کاربردی و البته با کیفیت و مهم تر از همه عدم نوسان برق برای گوشی موبایل هست
برند انکر نیازی به تبلیغ نداره و شناخته شده است و اینکه فست شارژ هست خیلی عالیه
حتی با تخفیف هم از بقیه جاها گرون تره بعد از چند هفته استفاده دینام تارا سوخت
کابلش نسبت به ۴۵ وات کمی پایینتره به نظرم ولی در کل از فندکیای دیگه بهتره
هر چی ازش تعریف کنم کمه جنسی درجه ۱ فقط مال من کابل خودش کمی زدگی داشت.
عملکرد خوبی داره، گوشی داغ نمیشه موقع شارژ
اونایی که پرشیا دارند بکارشون نمیاد