روکش طبقات یخچال دکوبلا مدل yesil

۱/۹
- برنددکوبلا
- دستهبندیبهداشت خانگی
- جنسالیاف مصنوعی
- امتیاز۴.۰ از ۵
- پیشنهاد خرید۸۳٪
تضمین اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
خرید امن از دیجیکالا
«روکش طبقات یخچال دکوبلا مدل yesil» از برند دکوبلا یکی از کالاهای منتخب فروشگاه آپاداناسول است که با تضمین اصالت و کیفیت عرضه میشود. از مهمترین ویژگیهای این محصول میتوان به جنس (الیاف مصنوعی) اشاره کرد. برای مشاهده توضیحات کامل، نظرات کاربران و ثبت سفارش، روی دکمه «خرید از دیجیکالا» کلیک کنید.

جنس: الیاف مصنوعی
«روکش طبقات یخچال دکوبلا مدل yesil» از برند دکوبلا یکی از کالاهای منتخب فروشگاه آپاداناسول است که با تضمین اصالت و کیفیت عرضه میشود. از مهمترین ویژگیهای این محصول میتوان به جنس (الیاف مصنوعی) اشاره کرد. برای مشاهده توضیحات کامل، نظرات کاربران و ثبت سفارش، روی دکمه «خرید از دیجیکالا» کلیک کنید.
| ابعاد | 47x30 سانتیمتر |
|---|---|
| وزن | 32 گرم |
| جنس | الیاف مصنوعی |
| تعداد در بسته | 1 عدد |
| سایر توضیحات | تشک کاربردی مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات برند دکوبلا ترکیه . زد باکتری کپک و قارچ .اطلاعات بیشتر در شرح کالا |
۴.۰ از ۵
★★★★☆
از ۵۳ خریدار
۸۳٪ پیشنهاد خرید
👍 نقاط قوت
- برای کشو میوه و سبزیجات عالی
- قابل شستوشو
- قابل برش بودن
👎 نقاط ضعف
- تعداد کم کالا در بسته بندی
خوبه و تاثیر گذار اینکه یک عدد بود خیلی به دلم نچسبید ولی بعد یک ماه استفاده دارم کامنت میزارم محصول جدید و کاربردی هست جاهای دیگه خیلی گرون تر از دیجیکالا بود . تو کشوی میوه ها که عالی عمل میکنه برای طبقات یخچال هم گرفتم . ممنون از دیجیکالا
روکش طبقات یخچال دکوبلا با سلام من از این محصول یکسال پیش خرید انجام دادم و انقدر با کیفیت بود که برای مادرم هم سفارش دادم
برای جلوگیری از خراب شدن میوه ها خوب بود ولی تعداد ش یک عدد قیمتش زیاده
روکش طبقات یخچال کاش یه کم ارزونتر میشد واقعا لازم تو خونه باشه
روکش طبقات یخچال دکوبلا کیفیت خوبی داره فقط سایزش از طبقه یخچال من کوچکتر بود.در هر بسته فقط یک عدد وجود داره
هنوز استفاده نکردم.بنظرم خوب باشه
به اندازه کالا دقت کنید بزرگ نیست
بد نیست میوه و سبزیجات کف جا میوه ای نمیچسبه و هوا رد و بدل میشه باید ی مدت بگذره نتیجه استفاده اش مشخص بشه
مرجوع كردم يه تيكه پلاستيك با بوي بد و قيمت بالا متوجه نشدم ١٩٥ هزارتومن واسه يه تيكه پلاستيك به درد نخور!!!!
تازه استفاده میکنم هنوز مشخص نیست چطوریه اما بنظر خوبه اما گران هست
خیلی خوب بود
واقعا میوه ها و سبزیجات برای مدت طولانی روش تازه میمونن منکه واقعا راضی بودم با قیچی به اندازه کف کشوهای یخچال برش زدم و استفاده کردم
روزهای اول باور نمیشد که تاثیری داره ولی اکنون متوجه نتیجه مثبتش شدم.
راضی بودم . عمر میوه ها بیشر شده
خیلی خوبه پیش نهاد می کنم
بسیار عالی جلو کپک زدگی میوه ها رو می گیره