جامپ استارتر خودرو روآو مدل R312

۱/۶
- برندروآو
- دستهبندیلوازم جانبی خودرو
- امتیاز۴.۲ از ۵
- پیشنهاد خرید۸۲٪
تضمین اصالت کالا
ارسال سریع به سراسر کشور
خرید امن از دیجیکالا
«جامپ استارتر خودرو روآو مدل R312» از برند روآو یکی از کالاهای منتخب فروشگاه آپاداناسول است که با تضمین اصالت و کیفیت عرضه میشود. برای مشاهده توضیحات کامل، نظرات کاربران و ثبت سفارش، روی دکمه «خرید از دیجیکالا» کلیک کنید.

«جامپ استارتر خودرو روآو مدل R312» از برند روآو یکی از کالاهای منتخب فروشگاه آپاداناسول است که با تضمین اصالت و کیفیت عرضه میشود. برای مشاهده توضیحات کامل، نظرات کاربران و ثبت سفارش، روی دکمه «خرید از دیجیکالا» کلیک کنید.
| مناسب برای خودرو | تمام خودروها |
|---|---|
| سایر توضیحات | جامپ استارتر |
۴.۲ از ۵
★★★★☆
از ۱۳۳ خریدار
۸۲٪ پیشنهاد خرید
👍 نقاط قوت
- قدرت خوب در استارت
- من برای بار دوم برا یکی دیگه سفارش دادم،
- کابل شارژ USB-C
- دارای چراغ پرنور
- دارای قطب نما
- دارای نمایشگر
👎 نقاط ضعف
- قیمت نسبتا بالا
- کابلهای کوتاه
- بدنه شکننده
- کیفیت بد باطری
حتما بخرید سلام دوستان،، من زیاد از ماشین استفاده نمیکنم،به همین دلیل بسیار اتفاق میافته که باتری خالی میکنه،واقعا از این مساله عاصی شده بودم،هر موقع ماشین میخواستم باتریش خالی بود،، جامپ استارتر رو خریدم و سرباتری رو باز کردم و جامپ استارتر رو وصل کردم تا فشار روی جامپ استارتر کم باشه،چون به محض وصل کردن جامپ استارتر به باتری شروع به شارژ کردن باتری ماشین میکنه که در واقع نیروی اصلی جامپ استارتر رو میگیره،،بهرحال با نیش استارت ماشین رو روشن کردم،فقط بگم بهترین خریدی هست که تا حالا انجام دادم،حقیقتش زیاد باورم نمیشد کار کنه،،کسانی که مثل من از ماشین دیر به دیر استفاده میکنن براشونون واجبه،در ضمن خود جامپ
جامپ استاترR312 سلام دوستان این جامپر من خریداری کردم مدت شش ساعت به شارژ زدم اصلا شارژنشدفقط یه چراغش روشن شد ن گوشی شارژکرد ن چراغ قوه روشن شد مرجوع کردم ضمنا اداره پست پس کرایه قبول نکرد ومبلغ ۲۸۰۰۰ تومن هم کرایه دادم سایت دیجی کالا هم پشتیبانیش وصل نمیشه
جامپ استارتر r312 متاسفانه دوبار سفارش دادم و هر دو بار دستگاه شارژ اولیه نشد برند انکر برنده مطرح و خوبیه ولی فروشنده ظاهرا دستگاه های معیوب را ارسال میکند
گرانه کلا چند بار مصرف من دوباره از انواع مختلف سفارش دارم هر دوبارش یک ایرادی داشت مرجوع کردم
شارژ نشد کالا ارسال شد هیچی شارژ نداشت. زدمش به شارژ با شارژ کامل فقط تونست یه باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری رو شارژ کنه و خالی شد. دوباره که به شارژ زدم دیگه شارژ نشد و رو همون چراغ اول چشمک زن موند. من با توجه به نظرات که اکثرا مثبت بود گرفتم ولی این که برای من اومد که خراب بود. با اینکه خیلی لازم داشتم مجبور شدم مرجوع کنم.
این خودش خوبه و خوب کار میکنه. کیفیتش هم بد نیست. اما در جریان باشید که دیگه امروزه ماشینهای مدرن خیلیاشون جامپ استارتر رو قبول نمیکنن و باتریی میخوان که دائم ولتاژش ثابت باشه. مثلا من روی Jack S5 امتحان کردم و قبولش نکرد. اما برای ماشینهایی که باتری رو چک نمیکنن و استارت اتوماتیک ندارن قابل استفاده هست.
استارتر من بر اساس نظر دوستان خریدم ، چند بار هم در شرایط مختلف تستش کردم ، همه چی عالی و اوکی بود....ممنونم از اینکه تجربیات خودتون رو به اشتراک میزارید.
من یه بار بیشتر استفاده نکردم و اون یکبار هم به این صورت بود که چراغ ماشین پژو ۲۰۶ روشن مونده بود و قابلیت استارت زدن رو از دست داده بود. وقتی جامپ استارتر رو به باتری وصل کردم، با یک استارت روشن شد.
افتضاح نه شارژ داشت نه شارژ میگرفت از بسته بندیش معلوم بود مرجوعی کسی دیگه رو برای من فرستاده بودن منم مرجوع کردم...
دستگاه خوبیه بعد از شارژ کامل با یک تک استارت باتری خالی روشن میکنه و بازم شارژ داره به شارژر موبایل هم میخوره
حامد استارتر زمانی که ماشین برای مدتی استارت نخورده و باطری خوابیده و مدام انتظار مسیرو می کشیدم که با خودرو ردبشه که بتونیم باطری به باطری کنیم ارزش این سیله مشخص میشه
من با شارژ کاملش حتی یک بارهم نرونستم موبایلم وباهاش شارژکنم من که خوشم نیومد
بدرد بخور وقتی باتری ماشین خوابیده باشه براحتی و بدون اینکه فشار بیاد روش ماشین رو روشن میکنه، من واسه ال نود و ٢٠۶ امتحان کردم عالی بود ولی فکر کنم بهتره بعد از دو سه بار استفاده بزنین به شارژ که همیشه فول شارژ باشه
بسیار خوب و کارآمد . شخصاً اتومبیلی که نزدیک به ۲ ماه استارت نخورده بود را با یک استارت روشن کردم و فکر میکنم در همان مقطع ، بدون شارژ مجدد ، حداقل یک خودروی مشابه دیگر را هم روشن میکرد .
به نظر جنس با کیفیت و خوبی میاد کیفش که واقعا کیفیتش عالیه خداروشکر هنوز پیش نیومده استفاده کنم ازش
کاربردی بسیار کاربردی و استفاده ازش راحته. بطور حتم پیشنهادش میکنم.